lördag 20 februari 2016

"Du älskar att vara med folk som är psykiskt labila, Tutan. Det har du alltid gjort"
- Maia
Citat från Maia igår om varför jag gillar mitt jobb.


Igår var bra. Jag var på Botan tills de stängde och träffade massa vänner. Men jag var lugn inför det faktum att det inte blev någon efterfest eller något sex. Jag har en tendens att inte vara nöjd med en ute kväll om jag inte har sex eller bra samtal till typ 6 på morgonen. De senaste gångerna jag verkligen velat skada mig har varit sådana kvällar, de som slutar för tidigt. Men igår mådde jag bra trots allt.


Btw att ha en fantastisk chef vägde upp. Jag mådde piss i torsdags, sen pratade jag i 15min med Eva och efter det mådde jag bra. Undrar hur många som kan säga det om ett samtal med chefen.


Aja nu ska jag dricka lite mer, vi ses i dimman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar